Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Tényleg lehet hinni a hirdetéseknek, minden termék raktárról elérhető?

    Röviden: igen. Sajnos azonban nem ilyen egyszerű a kérdés: igyekszünk eleget tenni a vásárlói igényeknek minden területen, így a gyors szállításhoz is ragaszkodunk. Azonban a megnövekedett érdeklődés miatt előfordulhat, hogy 1-1 termék alacsonyabb raktárkészleten szerepel, vagy átmenetileg kifogyunk belőle. Azonban igyekszünk ezeket a helyzeteket elkerülni, vagy mielőbb ismét elérhetővé tenni a terméket Nektek!

 

Szeretném módosítani a megrendelésemet. Erre még van lehetőség?

  Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy idejében befogadjuk a módosításokat. Módosítási szándékodat kérlek az info@playgreen.hu címen jelezd mielőbb!

 

Hogyan tudok fizetni?

   Fizetésre 3 lehetőséged is lesz a vásárlást követően:

1.       Bankkártyás fizetés

2.       Banki utalás

3.       Utánvét

 

Melyik fizetési mód a legbiztonságosabb?

      Mindegyik. Bankkártyás fizetési rendszerünk informatikai támogatója a Barion, ami a piacon elérhető egyik legbiztonságosabb bankkártás fizetési opciót kínálja. A bankkártya adatok senki számára nem kerülnek kiadásra, sem a Playgreen.hu webáruház, sem egyéb más szolgáltatók részére. Megbízhatóságát mutatja, hogy ügyfeleink 90%-a ezt a fizetési módot választja!

 

Hogyan értesülök a megrendelésem sikerességéről?

      Úgy, hogy mi hatalmas mosollyal az arcunkon és büszkeséggel a szivünkben értesítünk a vásárlást követően mindenről.

 

Mikor vehetem kezembe a megrendelt árut?

      Ha csak rajtunk múlna, azonnal szaladnánk, hogy átadjuk Neked. Ténylegesen erre egy kicsit várnod kell: átlagos szállítási időnk a megrendelés véglegesítésétől számítva 2-3 nap között van.

 

Hogyan értesülök a csomag kiszállításáról?

      A vásárlást követően folyamatosan értesíteni fogunk az áru helyzetéről, így a kiszállítás megkezdéséről is értesítőt küldünk. E mellett logisztikai partnerünk, a GLS futárszolgálat is értesíteni fog egy 3 órás időablak megadásával a várható szállításról.

 

Szeretném lemondani a rendelésemet. Erre van mód?

      Bár nagyon szomorúak leszünk, de természetesen megértjük. Lemondási szándékodat a megrendeléstől számított 12 órán belül van lehetőséged megtenni - utána a csomagot átadjuk logisztikai partnerünk részére- kizárólag az info@playgreen.hu elérhetőségen.

 

Mennyibe fog kerülni a szállítás?

      A szállítás nálunk 25.000 Ft fölött ingyenes! 25.000 Ft-ig a következőképp alakul:

o   Házhozszállítás GLS-sel: 1.290 Ft

o   FoxPost automata: 990 Ft

o   PicPack Pont: 890 Ft

Utánvét esetén +890 Ft kerül felszámításra a fenti összegek mellett.

 

További információkat a Fizetési, szállítási információk menüpomt alatt talál ide kattinta.